חיסול המחבלים בג'נין: הרמטכ"ל כוכבי בהערכת מצב

קובי פינקלר No Comments on חיסול המחבלים בג'נין: הרמטכ"ל כוכבי בהערכת מצב

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, קיים הערכת מצב בפיקוד המרכז, על רקע האירועים הביטחוניים ביהודה ושומרון | במהלך היום נערכה פשיטה בג'נין במסגרת מבצע "שובר גלים" בה חוסלו כשבעה מחבלים

שחרור החטופים מעזה צילום: דובר צה"ל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, קיים הערכת מצב בפיקוד המרכז, על רקע האירועים הביטחוניים ביהודה ושומרון. מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס ומפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף אבי בלוט, הציגו את עיקרי תמונת המצב הגזרתית, ואת פעילות הכוחות במסגרת מבצע ׳שובר גלים׳.

מדברי ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי: ״מידי יום ולילה, כוחותינו עוצרים מבוקשים, פועלים תחת אש ומסכלים פעילויות טרור. גם הבוקר ביצענו מבצע מורכב במחנה הפליטים ג׳נין, שבוצע בנחישות ובמקצועיות ושתכליתו היתה לסכל איום קונקרטי. נמשיך ונערך לכל קשת התרחישים, ונפעל ככל שנידרש בכל שעה ובכל מקום על מנת להבטיח את בטחון תושבי מדינת ישראל״.

כזכור, כוחות הביטחון חיסלו הבוקר (רביעי) שני מבוקשים בג'נין ובהם רחמן חאזם, אחיו של המחבל ראאד חאזם שביצע את הפיגוע ברחוב דיזינגוף בתל אביב לפני כחצי שנה. הכוחות פעלו בהכוונת שב״כ למעצר שני המבוקשים וכיתרו את הבית בו שהו, לאחר שהחמושים ירו והפעילו מטען כנגד הכוחות, הלוחמים השיבו באש והחמושים נהרגו.

הפלגים של ההתנגדות הפלסטינית ביהודה ושומרון הבעירו את השטח והוציאו מחבלים כדי להתעמת עם כוחות הביטחון שבהם נהרגו עוד כשבעה טירוריסטים. שני המבוקשים היו מעורבים במספר פיגועי ירי בעת האחרונה, בהם פיגוע הירי לעבר טרקטור של משרד הביטחון סמוך לכפר ג׳למה בתאריך 13 בספטמבר. כמו כן עסקו בהוצאת פיגועים משמעותיים נוספים בתקופה הקרובה.


0 תגובות